Etämyynnin kautta ostetulla tuotteella on kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakas voi tutustua tuotteeseen samoin, kuin hän voisi tutustua tuotteeseen liikkeessämme. Tuotepakkaus tulee avata varovasti. Palautusoikeus koskee käyttämättömiä myyntikuntoisia tuotteita. Asiakas on vastuussa palautettavien tuotteiden asianmukaisesta pakkaamisesta. Myyjä ei vastaa palautettavien tuotteiden puutteellisesta pakkauksesta johtuvista kuljetusvaurioista. Asiakkaan virheestä johtuvat kustannukset peritään asiakkaalta.
Kuluttajalla ei ole kaupan peruuttamisoikeutta, jos sopimus koskee tavaraa, joka valmistetaan tai jota muunnellaan kuluttajan vaatimusten mukaisesti tai selvästi henkilökohtaisia tarpeita vastaavaksi.
DB Schenker-noutopistepaketit voit palautta samassa laatikossa jossa tuotteen vastaanotit, ja käyttäen samaa rahtikirjaa. Jos rahtikirja on rikkoutunut, saat meiltä uuden jonka voit tulostaa ja teipata paketin päälle.
Jos olet valinnut tuotetta tilatessasi toimitustavaksi kotiintoimituksen, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme toimintaohjeiden saamiseksi.
Huomioithan, että palautus ei ole maksuton. Asiakas vastaa palautuksesta aiheutuvista kuljetuskustannuksista, jotka vähennetään palautettavasta ostosummasta. Tilauksen alkuperäisiä toimituskuluja ei hyvitetä.
Palautuksen kuljetusmaksut ovat seuraavat:
- DB Schenker Noutopistepaketti: 6,90 €
- DB Schenker Kotipaketti: 12,90 €
- DB Schenker Polkupyörän kotiintoimitus: 39,90 €
Tuotteen palautuksen suhteen asiakkaan tulee ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme toimintaohjeiden saamiseksi sähköpostitse info@sevenbikes.fi .
Palautusosoite:
Seven Bikes Oy
Aunankorvenkatu 2
33840 TAMPERE
Asiakas vastaa palautettavaan lähetykseen liittyvien asiakirjojen säilyttämisestä. Hyväksyttävässä kunnossa palautettujen tuotteiden hyvitys maksetaan asiakkaan palautuslomakkeessa ilmoittamalle tilille.

